27 april 09

God morgon!
Igår fick jag inte bloggen att fungera, så det blev inget bloggande igår!

Idag har jag så himla mycket att göra, så jag blir helt yr av att tänka på det! Först måste jag fara hem till mamma och fylla i en ansökan till en skola, sedan måste jag föra ansökan till skolan. Efteråt hinna äta m.m. och sedan börjar min skola klockan 16! Dessutom skall jag kanske hämta pojkvännen från skolan eller så kommer han hem till mig på kvällen, jag vet ingenting eftersom hans mobil gått sönder... :S

Vad ska ni hitta på idag?

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt att kommentera o läsa min blogg! :D<3

2009-04-27 @ 18:21:35
URL: http://gloriaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0