29 april 09

Hej på er!
Jag kom just hem från min pojkväns fotbollsmatch, och hans lag vann! Jag är så stolt! Han spelade tidigare i division 1 och var därför med i "riktiga" spel där tittarna kunde satsa pengar på hans namn. Men han har haft en paus pga en knäskada, men har tagit upp spelandet nu igen! Jag får sitta och se på och vara riktigt riktigt stolt över honom! Och drömma om att bli i framtiden en lyxig fotbollsfru ;) hihi

Så snart är valborg här, och det blir en massa firande på helgen! Imorgon har jag helt fullt upp! Jag har nämnligen ÄNTLIGEn lyckats få ett sommarjobb på ett café mitt på torget, vilket blir super kul! Så imorgon efter skolan skall jag dit och öva mig. På kvällen skall jag och pojkvännen åka till min pappa och äta valborgsmiddag. Skall bli superkul!

Nu skall jag bädda mig ner i soffan och värma mig, eftersom det blev rätt kallt på läktaren!
Kram på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0