90- talet

Läste bloggen Nostalgi för sena 80- talister och fick en sån härlig nostalgi känsla! Tänkte därför berätta om vad jag kommer mest ihåg från 90- talet:

- tamagotchi
- jazzbyxor med kjol på (!)
- hårmascaran
- buffaloskorna,
hade ett par svarta som jag ÄLSKADE
- "Traktorskorna"
- läpp- pennorna
- The offspring, spice girls, backstreet boys, N sync och BRITNEY SPEARS speciellt med låten SOMETIMES som alltid spelades på nöjesfältet! Så härliga minnen då jag hör låten!
- spice girls barbie-dockorna, jag hade Mel C.
- Metallic färgat smink. Kommer speciellt ihåg då jag var på ett barnläger och fick hänga med dom snygga och populäraste tjejjerna. Jag var lite yngre än dem och dom lärde mig hur jag skulle sminka mig riktigt snyggt inför discot som var den sista kvällen där! Sedan dansade vi hela kvällen till låten Så klart av Petter :). UNDERBART!
- Slingor i håret
- The bold and the beautiful. Hela min barndom såg jag på det programmet med min mormor (och självklart alltid med varsin Classic glass i handen!) ;) ( Kimberly Fairchild och Taylor var mina favoriter ).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0