Kenza vs Miranda!

Hej alla!
Vilket hemskt väder! Här är det snö på marken och skit kallt! Hoppas att det smälter bort under dagen..

Idag skall jag på födelsedagfest till J som fyller 18. Skall bli super kul! Det kommer en massa gäster och har stora förväntningar inför dagen! Efteråt skall jag ut och äta och på kvällen skall jag delta i en Guitar Hero turné på Kings café! Skall bli spännande!

Föresten, ni som läser Kenzas blogg, har säkert märkt att hon just nu är i New York! Dom verkar ha det så kul! Såg att hon köpt en massa fint från Victorias Secret, min favorit!! Har ni märkt att hon dessutom köpt samma bikini som supermodellen Miranda? Vem tror ni att bär den bäst?

Miranda Kerr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0